Tudung Bawal CTRedzuan

By: Tudung Bawal terbesar online dr Kelantan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 19-Sep-2007 20:42 Email | Share | | Bookmark
utk memudahkan anda melihat senarai jualan:

 


============= =============



sekiranya anda order tudung @ baju sekali, poslaju utk serunding lain kira ye sbb dia akan masuk packaging lain sbb serunding ni di asingkan dr packing pakaian dikhuatiri terkotorkan nanti tudung, sbb kat tudung ada lubang utk buang angin kan, jadi takut masuk minyak dia ke dalam tu. jadi packing di kira berdasarkan jumlah kuantiti serunding yg di order ye, kalau tudung @ baju anda masuk dalam kotak ct akan packing sekali,tapi kalau sikit kena asing2,takut kotor minyak serunding





mari..... mari...... order serunding utk bersahur, berbuka puasa mahupun sebagai juadah di Hari Raya, serunding kampung laut, kelantan yg terkenal sejak turun temurun pembuatannya. sila2 membuat tempahan anda, harga di tawarkan pada harga pasaran kelantan ye

ada 3 jenis, contoh serunding jarak dekat:











contoh serunding dalam packaging:







harga mengikut timbangan/bungkusan:



sehingga harini ini ct menjual cuma 2 timbangan utk setiap jenis, sekiranya anda nak request berat timbangan sendiri, boleh saja ye.
ct tak jual packing 1 kg sbb takut kawan2 nak cuba serba sikit dulu, kalau nak sekilo bgtau ye



semua ni bukan timbangan tepat ye,lebih kurang:

ayam:
berat 195gram (packing kecil) = RM7
berat 350gram (packing besar) = RM13
1kg anggaran dalam RM40


daging:
berat 195gram (packing kecil) = RM8.50
berat 350gram (packing besar) = RM15
1kg anggaran dalam RM47

ikan:
berat 195gram (packing kecil) = RM6
berat 350gram (packing besar) = RM11.50
1kg anggaran dalam RM36.50


Tuesday, 18-Sep-2007 22:25 Email | Share | | Bookmark
habisssssssss

 

senarai di bawah yg telah habis minggu keempat bulan sept,
siaran utk rujukan pembayaran sahaja,
sila jangan order gambar bawah ini ye:























senarai yg telah habis dalam masa seminggu lepas,
dilarang repeat order sbb supplier suka tukar2 bunga dalam tempoh terdekat,
siaran utk rujukan shj pembayaran:


































































































Tudung Bawal yg telah habis seminggu lepas telah di alihkan ke sini,
sila klik banner web di bawah utk lihat rujukan anda:




Wednesday, 12-Sep-2007 05:05 Email | Share | | Bookmark

penting......!!

kepada yg sms ct mula jam 12.45 tghari tadi, tolong sms balik sbb semua sms terbaru telah terdelete dari data telefon sbb henpon hanged. minta maaf sekiranya ct tak reply ya sbb terjadi masalah mcm ni

sebelum cahaya syurga terpadam, sebelum hidup berakhir, sebelum pintu taubat tertutup dan sebelum datangnya bulan Ramadhan.. mohon maaf atas semuanya.. selamat berpuasa..Lafaz Niat Puasa Untuk Sebulan. نـَوَيْتُ صَوْم َ شـَهْرِ رَمـَضَانَ كـُلـِهِ لِلـَّهِ تـَعَالىَ “Sahaja aku berpuasa keseluruhan bulan Ramadhan kerana Allah Ta”ala” Lafaz Niat Puasa. نـَوَيْتُ صَوْمَ غـَدٍ عَـنْ ا َدَاءِ فـَرْض ِ شـَهْرِ رَمـَضَانَ هـَذِهِ السَّـنـَةِ لِلـَّهِ تـَعَالىَ “Sahaja aku berpuasa esok hari menunaikan Fardhu Ramadhan tahun ini kerana Alalh Ta’ala : Buat sahabat beragama Islam..


Tuesday, 11-Sep-2007 22:20 Email | Share | | Bookmark
baju raya dah ready?!!!

edited


Tuesday, 11-Sep-2007 09:42 Email | Share | | Bookmark
sedikit nota kaki

sedikit nota kaki:


bawal no. 1 dan bawal akbar adalah dr jepun keduanya,bukan bermakna nama akbar maka bawal akbar ianya dr india, saya ada menerima beberapa pm dr pelanggan baru dan lama yg memberitahu terdapat peniaga tudung bawal yg condemn bawal akbar jualan saya ni adalah bawal yg tak bermutu, bawal keras dan bawal paling rendah gred dia. sekiranya anda nak tahu, bawal akbar ni jalan ciling nya mahal sedikit sekayu berbanding dengan bawal no.1 bukan lah saya maksudkan bawal no.1 tu tak elok, tapi sekayu ianya taklah tinggi sangat beza dia berbanding bawal no.1 , cuma yg pasti nama akbar adalah nama pengimport bawal gred ini ke malaysia, jadi di namakan bawal akbar sempena nama dia, kedua2 bawal ini adalah dr jepun dan tentunya bawal no.1 bukan bawal china atau pun bawal dr india

pada peniaga yg tak sudah2 menabur pasir ke periuk org lain,sudah2 lah.. kalau saya boleh jual murah pada kain bawal akbar saya ni pun, mungkin sbb sulam nipis atau tak setaraf sebaik sulaman anda, maka boleh saya jual murah, lagi pun saya dapat jual murah mngkin sbb saya tak ada sewa kedai nyata, cuma kedai maya sahaja, di wmdc ini. ingat lah, rezeki ni sama2 kita cari, sama2 Allah berikan sama adil, sama2 dapat apa yg di idamkan, cuma beza gigih dan usaha saje utk mencapat tahap jaya nya mcmana. saya tak kacau perniagaan anda, jadi minta tolong lah yek, sesama peniaga tak kemana.. kekayaan cuma pinjaman dr Allah sementara!


[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net