Tudung Bawal CTRedzuan

By: Tudung Bawal terbesar online dr Kelantan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Thursday, 18-Oct-2007 18:43 Email | Share | | Bookmark
selamat berhari raya..

assalamualaikum kawan/pelanggan yg budiman,


ct ingin memohon maaf andai selama kita berurusan ct ada membuat salah sepanjang berurusniaga, ada tersalah hantar, ada terhantar yg rosak, ada terlewat dan ada tersilap kiraan duit, ct mohon sekiranya ada kesalahan2 yg di nyatakan ada ct lakukan tanpa sedar, minta dimaklumkan, minta di return mcm tudung yg rosak, sbb itu jaminan kepuasan membeli tudung @ pakaian dengan kami, setiap yg salah @ rosak pasti kami akan gantikan. sekiranya ada tercabut berlian, minta sesangat return balik ya sbb kekadang masa packing kita tak tahu yg berlian tersebut tak berkualiti, yelah, sbb supplier yg biasa ct ambil stok pada musim ramadhan tahun ni ada 4 org semuanya, sbb tu kekadang kain lain2 rasanya dan berlian dia tak sama yg di pakai, jadi utk membaiki mutu di masa akan datang ct minta ya return sekiranya berlian tak elok kualitinya supaya komplen thd supplier senang sikit, dia akan sedar dan baik mutu jualan dia di lain masa.

banyak ujian dan dugaan ct hadapi sepanjang urusniaga bulan ramadhan tahun ni, semakin setahun ke setahun kami semakin matang dan tempuh pelbagai ujian dan dugaan berniaga dan bertapak di dunia internet ini.alhamdulillah, jualan musim ramadhan sehingga syawal tahun ini mencecah target, berapa semua jumlah nya, biarlah kami simpan jadikan ia sebagai kenangan yg paling manis setelah mengecap perit getir berniaga sepanjang ramadhan ini, syukur kepada Allah yg memberikan pinjaman kepada kami selagi mata dan badan kami masih larat utk berniaga, sepanjang jualan, banyak kerenah pelanggan yg kami terima dengan terbuka, salah kami ke, salah pelanggan ke, semua kami terima, semua asam garam dlm perniagaan. masalah dr segi pembayaran, ada ramai di antara jualan haritu, yg sebenarnya culas tak bayar tapi bgtau ct dah bayar, takpelah, kalau anda rasa selesa dengan sikap tersebut, nak buat macamana, setakat yg kami boleh tanya, kami akan tanya sekiranya melibatkan jumlah besar, tapi sekiranya jumlah kecil tu, taknak cari punca, cuma Allah jelah yg timbang sendiri nanti. ohya, musim puasa ni jugalah, line internet kami kena tembak, setelah ke telekom, dapati memang di tembak oleh yg bebenar pakar dlm internet, 2 hari tak dapat berniaga haritu, sampai kena berurusan dengan streamyx kl, dan pihak telekom telah minta caj asing utk buat siasatan, kami terima dan tunggu keputusan nanti, satu hal lagi dekat2 nak raya, website http:/ctredzuan.com pulak kena hacked, sampai harini tak boleh masuk, dan rasanya dah tahu siapa2 yg buat, takpelah, manusia takkan puas dengan kejayaan org lain, manusia takkan berdiam melihat kemajuan org lain, bukan siapa2 pun yg hacked, bukan org luar malaysia dan bukan yg dah biasa jadi hacker. takpelah, Allah ada dan Allah balas. dan sekiranya yg berbuat demikian bergelak ketawa dan senang hati dengan berjaya nya kerja anda, ingatlah, dunia ni tak lama, takkan selamanya kita akan di atas dan melihat kehancuran org lain kerana Allah akan lebih menggandakan kesenangan kepada hambanya sekiranya sabar.

tahun ni raya kami suami isteri benar2 sakan, entahlah, tercubit sedikit gembira raya tahun ini berbanding sebelumnya, dan musim puasa tahun ini lah ct dan suami isteri tak pernah tido malam hatta sejam dua sekalipun, setelah balik ambil stok dr supplier yg buka kedai dia malam seawal jam 2 pg, balik terus snap gambar, editing utk proses jual beli seawal jam 4.30 pagi. dan kesempatan ini ct bebetul mohon maaf sekiranya ada terdapat segelintir dr kawan2 yg tak sempat booking tudung sekiranya telah di rembat oleh pemborong, ct tak terdaya nak asing2kan jualan pembeli biasa dengan pemborong sbb stok ct tak sebanyak di kedai. berbaloi dengan semangat tak tido kami, Allah berikan rezeki pelanggan yg budiman sepanjang membuat urusan, alhamdulillah..

kepada pelanggan yg ada balik beraya di kelantan pada kali ini yg nak datang ke rumah ingatkan ct ade kedai, hehe.. maaf ye ct cuma ada rumah saje, takde kedai mcm peniaga lain, ct cuma boleh jamu dengan makanan dan minuman sepanjang anda berkunjung ke pondok kami, stok tudung cuma ada yg berbaki sepanjang jualan saja, maaf sesangat.. insyaAllah dah plan denan suami, seawal tahun depan kami dah plan nak ada kedai sendiri, utk kemudahan pelanggan yg bertanyakan lokasi kedai, dan insyaAllah kami akan simpan stok banyak sikit utk tatapan pelanggan / kekawan nanti yer..

terima kasih semua yg tak terhingga, tak dapat ct nak bgtau betapa seronoknya membuat urusan dengan anda semua pada musim Raya kali ni, hanya Allah yg mampu membalas, semoga kita di panjangkan umur utk lebih berurusan lagi di lain masa, insyaAllah...


Thursday, 11-Oct-2007 19:13 Email | Share | | Bookmark

Dingin perigi di waktu pagi,
Berkokok ayam ditengah laman,
Aidilfitri menjelma lagi,
Tamatlah ujian bagi orang yang beriman.


Ketupat diletak diatas para,
Rendang diletak dibawah titi,
Andai ada tersalah bahasa,
Maaf dipinta menyusun jari.


Adat jauh kata mengata,
Adat dekat puji memuji,
Andai ada tersilap kata,
Maaf dipinta sepuluh jari.


Sungai disusur hari-hari,
Dalam gelap menangkap ikan,
Saya menyusun sepuluh jari,
Salah dan silap harap dimaafkan.



Adik tersayang segak bergaya,
Mengait kuih diatas para,
Suasana riang dihari raya,
Bermaaf-maaf sesama kita.


Assalamualaikum, kami ingin mengucapkan selamat menyambut hari lebaran yg bakal menjelang nanti, terima kasih selama berurusan, semua berjalan dengan lancar, dan anda amanahkan kami dengan wang pembelian anda sehingga tibanya belian ke tangan, alhamdulillah.. terima kasih utk semua, hanya Allah yg mampu membalasnya. halalkan terlebih dan terkurang selama kami berjual beli dengan anda, sesungguhnya yg baik dr Allah dan yg buruk itu kelemahan kami sendiri.

jazakallahu khoir..... illal liqo'




Thursday, 4-Oct-2007 09:23 Email | Share | | Bookmark
sedikit pengumuman

]

utk melihat baju kurung exlusif raya silap klik di bawah:




utk melihat tudung bawal yg telah di pindahkan,
sebagai rujukan anda sila klik di bawah :







Monday, 1-Oct-2007 20:25 Email | Share | | Bookmark
senarai habis - bulan puasa

 




senarai di bawah telah habis
siaran utk rujukan pembeli sahaja
jangan order list kat bawah ni yer
:






















































































tudung di bawah di tambah:







































Tuesday, 25-Sep-2007 16:13 Email | Share | | Bookmark

jom shopping baju kurung pakai di bulan Ramadhan,
untuk raye pun boleh~!!








- kain dr pelangi malaysian silk yg ct jual RM45 spsg
- jahitan kualiti butik,dijamin tak berkerut
- jahitan piping
- ukuran tepat telah di berikan
- tidak boleh return atas sbb2 kebersihan
- sila pastikan ukuran anda tepat ye


kurung pelangi malaysia silk - RM75 - MEGASALE RM67







========================================





========================================

========================================

========================================

========================================

========================================

========================================




========================================






========================================

========================================

========================================

========================================

========================================

========================================

========================================

========================================

========================================



========================================


- kualiti kain chiffon benang hitam matching
- kain di jamin tak memeri
- kain berat dan sejuk
- kualiti jahitan butik dan piping keseluruhannya
- ukuran tepat telah di berikan
- tidak boleh return atas sbb2 kebersihan
- sila pastikan ukuran anda tepat ye


ukuran benang hitan matching juga sama
dengan ukuran songket PMS di atas bagi saiz S, M , L


benang hitam matching - RM68 sepasang - MEGASALE RM53













=================================================


[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net