Tudung Bawal CTRedzuan

By: Tudung Bawal terbesar online dr Kelantan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 1-Jan-2008 01:20 Email | Share | | Bookmark
jualan tahun baru le pulak~~

edited


Saturday, 29-Dec-2007 01:19 Email | Share | | Bookmark
kain kasi cuci bersih!

KAIN SONGKET PAKISTAN MATCHING RM75 - SEDANG LESS RM63


mulai harini warna2 dan bunga tampuk baru
bagi badan yg nak jadikan uniform bertanyakan haritu,ada byk psg 1 warna
kalau nak tengok contoh pemakai baju ni, Anne sehati berdansa
pada malam final dia pakai baju merah punye


KUALITI KAIN SONGKET TAK TEBAL,NIPIS TAK PERLU LINING
KAIN SARUNG BERKEPALA & BUNGA RESAK DI SELISIH KAIN
SESETENGAH WARNA SHJ ADA BYK PASANG












jualan kasi cuci bersih kain saree songket~!!


antara contoh2 kain saree sekiranya siap di jahit:















=====================================



KAIN CHIFFON BERLABUCI MATCHING KAIN SATIN RM65 - SEDANG LESS RM52



BAJU KAIN LABUCI, PERLU LINING,LABUCI MCM FRENCH LACE
KAIN SARUNG KAIN SATIN LEMBUT, TAK KERAS
TREND TERBARU MATCHING,UTK KAHWIN PUN SESWAI









Thursday, 13-Dec-2007 23:55 Email | Share | | Bookmark

buat yg memberi ucapan utk ct mahupun yg tak bg , hehe.. ctredzuan menucapkan selamat menyambut tahun baru 2008 yg menjelang baru je tadi, Semoga tahun ini akan memberikan kecemerlangan pada diri kita semua....dan semoga tahun ini juga kita menamkan azam supaya dapat menjadi manusia yang berguna pada ibu bapa, keluarga dan masyarakat...




bersamala kita pertahankan keamanan negara dan kedaulatan bangsa kita dan kesucian agama kita...
jgnla anggap orang melayu yg suka bertolak ansur ni sebagai bangsa yang lemah...
jgnla sesekali cuba mencabar kesabaran org Melayu, kesabaran tu ada batasnya...




semoga lidah sentiasa basah dengan zikrullah,
hati tenang disinari kasih Allah,
hidup sentiasa bahagia dalam redha Allah.

Fajar menyinsing di pagi hari
menanda bermula tahun yang baru
kepada semua ku susun jari
tutup buku lama buka buku baru

Satu januari telah menjelma
Bandaraya Warisan persisir air bakal ternobat
Ubah mentaliti ubah paradigma
Kalau banyak salah elok la bertaubat


jangan lupa 10 januari Tahun Baru sebenar seorang Islam perlu sambut!!



Friday, 7-Dec-2007 00:40 Email | Share | | Bookmark
senarai tudung oktant

edited


Saturday, 1-Dec-2007 17:22 Email | Share | | Bookmark
edt

EDITED


[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net